10 Ocak 2021 Pazar

çanta olacak inşallah

Yeni bir iş yeni bir macera...   çünkü ortaya ne çıkıcak hiç bilmiyorum sadece hayal edip hayalimdekiyle gerçek bağdaşır inşallah diye umudediyorum, işin ucunda gerisin geri sökmekte var o kadar emeği, acımam sökerim içime sinmezse ... neyse geçenlerde tuafiyeden çanta ipi diye iki yumak ip aldım daha doğrusu ben eski usul parlak makrome almaya gitmiştim ki ben hala onda kalmışım değişmiş halbuki ipler tabi bulamadım orda karşıma bu ipler çıktı mecbur bulduğumu aldım, daha önce kullanmadığımdan tığla örerim diye düşünmüştüm ama nerde tığ dönmüyo sanki içinde o kadar zor geldi bana çareyi şişle örmekte buldum, 4 nolu şişle 45 ilmek haraşo başladım evet kalınca oldu biraz ama niyetim içine astar yapmamak, küçük çapraz askılı iki çanta yapmak istiyorum hediye olarak bakalım sonuç nasıl olucak...  

                       bitince paylaşmak üzere inşallah... kalın sağlıcakla...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder