20 Haziran 2014 Cuma

creazion dergisi

Dün ilk defa Creazion dergisini aldım , 4. sayısı olmuş, bazı bloglarda görüyordum merak ettiğim halde almamıştım, bu ay burda dergisindede bana uyan bir şey görmediğimden hadi dedim bu dergiyi alayım, fiyatı 7 liraydı, içinde çok model olmasada  fenada sayılmaz, kalıpların ölçülerini henüz bilmiyorum dikince görücem büyükmü olacak küçükmü yoksa tam ölçüsündemi, ben bir iki modeli sizinle paylaşmak istiyorum arkadaşlar, dahada geride güzel modeller var elbiseler, bluzlar, pantolonlar onuda dergiyi alan arkadaşlar görecekler zaten...  mutlu hafta sonları herkese...


 


14 Haziran 2014 Cumartesi

salon takımım.

Önceki yıl kursta diktiğim salon takımımı nihayet salonuma serdim, o kadar zaman niyemi kullanmadım kıyamamıştım, gündeliklere devam demiştim ama pazartesi arkadaşlarla günümüz var bari dedim bi değişiklik olsun. takımımın daha önce yayınladığım halini görmek isteyenler bu adrese lütfen http://ilmekilmek.blogcu.com/ve-nihayet-aplike-salon-takimim/12234589  
 

8 Haziran 2014 Pazar

el emeği göz nuru sergimiz

Selam dostlar,  bugün cuma günü açılışını yaptığımız sergimizden farkında olmadan bayağı foto çekmişim eleye eleye içlerinden elimde kalanları getirdim sizlere, yinede bol fotolu bir yazı sizi bekliyor diyebilirim, çok güzel bir açılış oldu, hem gururlandık yıl boyu verdiğimiz emeklerimizi sergilemekten, hem üzüldük kursumuz bitti diye, böyle karışık duygular içinde yorgunluğumuzu unuttuk, Şükran hocamız ve Nuray hocamızın bilgilerine, emeklerine, sabırlarına, biz öğrencilerinde emeklerimize sağlık diyorum, sizde bir bakın bakalım nasıl olmuş sergimiz, emeklerimiz dostlar;























gelen konuklarımız için hazırladığımız masamız

masamıza hazırladığımız ikramlarımızı yerleştirdik

ve çiçeğimiz, tepsidede hocamızın gelen konuklarımız için hazırladığı yaka süsleri
bu yılda kursumuzu bitirdik üzülerek, seneye nasipse devam...