9 Kasım 2016 Çarşamba

Umut'a arkadaş...

Gelmesine az bir zaman kalan yeğenim Umut'a bir arkadaş ördüm, o gelmeden arkadaşı geldi, hayırlısıyla gel, güle güle oyna halasının kuzusu...
isteyen olursa tarifini veririm...

16 Ekim 2016 Pazar

bebek için...

Doğacak bebişimiz için hazırladığım kapı süsü, sepet, altın yastığı ve defter, eee hala oluyorum yapıcam elbette değilmi.. İnşallah hayırlısıyla 2,5 ay sonra geliyor oğluş sağlıkla doğsun diliyorum...




7 Temmuz 2016 Perşembe

keçe çantam

                                          En son kurs çalışmam oldu bu keçe çantam...

 
iyi bayramlar

19 Haziran 2016 Pazar

kurs emekleri

herkeslere hayırlı ramazanlar diliyorum öncelikle Allah tutulan oruçları yapılan tüm ibadetleri ve dualarımızı kabul eylesin canlar... uzun zamandır uğramadım buralara biliyorum ama boş durmadım kursta çalıştım, beni bayağıı başında oyalayan kırkyama petek modeli yatak örtümü en nihayetinde tamamladım sergiye çıkardım ardından yayınladığım nazar boncuğu paspasımı bitirdim o da sergideydi, sergimizi yaptık şükür başarıyla güldük eğlendik yedik içtik güzel bir gün geçirdik...

 derken kurs bitmedi tabi devam ediyoruz şuanda da bu seferde ufak işlere başladım bitirdiklerimi sizlerle paylaşayım istedim, hem işlemeleriyle hem dantelleriyle işte buradalar;
 

3 Nisan 2016 Pazar

nazar boncuğu paspas

kursta ördüğüm nazar boncuğu paspasım , seviyorum hoş duruyor bence nazar boncuklu örgüler daha öncede havlu dantelleri örmüştüm hatırlarsanız, neyse biraz detay vereyim paspas hakkında ben ilk defa ördüm o kalın sakallı iplerden biraz yorucu oluyor ama değiyor verdiğin emeğe, 2 kilo 100 gr ip gitti toplamda 5 nolu derya baykal tığıyla ördüm ama 7-8 noylada olabilir derim ben 85cm civarında çapı oldu, öreceklere kolay gelsin...
herkese mutlu pazarlar...

         

24 Şubat 2016 Çarşamba

Havuçlu Kuskuslu salata

Bugün bu salatayı denemek istedim tarifi nefis yemek tariflerinden almıştım, hem pratik hem lezzetli denemenizi öneriyorum arkadaşlar. yalnız ben evde kuskus olmadığından arpa şehriyeyle yaptım böylede güzel oldu. akşam sofrasına getirirken son dakka fotosunu çektim neyseki... hadi buyrun tarife;
yarım paket kuskus haşlayın
4 tane havuç rendeleyip az yağda suyunu salıp çekene dek kavurun
1 kase kornişonu minik doğrayın
sarımsaklı yoğurt göz kararı hazırlayın miktarını
tuz, pul biber

tüm bu malzemeyi bir kapta birleştirip karıştırın... sonrada afiyetle götürün...

mutlu hayırlı geceler herkeseee...

fotoğraf eklenmiyor neden acaba bilen varmı????

29 Kasım 2015 Pazar

Anneannesinden Güneş'e yelekler hırkalar

Eeee minik yeğene gitmişken anneannesinin bolca ördüğü yelek ve hırkaları ayrıcada hediye gelmiş yelekleri fotolamadan olur mu... hepside çok ciciydi emeği geçenin eline sağlık... hep mutlu ol, mutlulukla kullan hepsini kuzum...










28 Kasım 2015 Cumartesi

minik yeğenimi görmeye gittim...

Ne kadar uzun zaman oldu buralarda görünmeyeli, aslında uğruyorum listemdeki arkadaşlar neler yapmış bakıp çıkıyordum ama bir şeyler yazamıyordum bu konuda üzerimde bir ağırlık sebepsiz, bu aralarda boş mu duruyorum hayııırr, aslında kırkyamaya daldım bitmez işlere yani onunla meşgulüm kursa da aynen devam.

Son bir haftadır Ünye'de gezmedeydim tatlımı tatlı bir yeğen daha geldi bana, Güneş hanımı görmeye gittim anneannesiyle birlikte, sevdik sevdik doyamadık kuzuyu, giderken eli boş gidilmez elbette yeğene, küçük bir paket hazırladım inşallah iyi günlerde kullanılsın eskitilsin...

mutlu pazarlar....