26 Ekim 2020 Pazartesi

patiklerimi ördüm, kışa hazırım...

Soğuklar geliyor yavaş yavaş kış kapıda görünüyor, benim hazırlıklarımda başlıyor ayaktan😄, ben patik giymeyi çok severim kışın, pratikliğini seviyorum bu yüzdende annemin hediyesi patiklerimin yanına ilave ettim yenilerini, anneminkiler kadar güzel ve özenli olamadılar itiraf ediyorum ama elimden çıkan ayağıma yakışır mantığıyla evdeki iplerimi ördüm değerlendirdim... 

detay verdiğim patiğin yapılışını videolarla paylaşmış hanımlar nette, bana video izlemek zor geliyor bazen foto bakmayı tercih ediyorum buyüzden bol foto ekledim yazıma, 



iki çifti birlikte ördüm,
3,5 nolu şişle 98 ilmek başladım, hep haraşo örüyoruz örneği, 19 sıra haraşo ördükten sonra 16 ilmek kesip kalan ilmekleri haraşoyla devam ettim, toplamda 25 sıra haraşo olunca bitirdim örgüyü



16 ilmek kestiğim yeri iki ucu yanyana geirip diktim


köşeden iki kenarı yanyana getirip o kısmıda diktim



sonra devamında kalan dikdörtgen kısmını ikiye katlayıp fotodaki gibi önce yan kısmını diktim


sonrada açıkta kalan alt kısmını dikip bitirdim patiği



kolay bi model
yapmak isteyenlere kolay gelsin diyorum ozaman...  bu günlük bu kadar sağlıcakla kalın...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder