17 Ağustos 2024 Cumartesi

bordolar... morlar...

Yine yeniden uzuuunn bir aradan sonra  bloguma gelmiş bulunuyorum,, gelmediğim süreler içinde inanın hangi işleri hangi sırayla yaptığımı hatırlamıyorum desem yok artık diyebilirsiniz,, sıkça köye gidişler, büyüklerin hastalıkları tedavi süreçlerinde koşturmacalar, birazda kendi aile gezmeleri derken bu kıştan yaza çıkarabildiğim ürünleri sunayım sizlere blog misafirlerim, hep aynı sayfayla karşılamak olmaz dimi...

 Birkaç ayımı alan seccade takımlarımı paylaşayım,, 3 takımı aynı model, 1 takım farklı model.. seccade, bohça, el havlusu, mutfak havlusu içerikli... kupon etamin ve domino işleme ipleriyle işledim.. seccadeleri yorganlama yaptırdım.. sağlıcakla kullanılmalarını diliyorum bol ibadetli bol dualı inşallah...




kalın sağlıcakla...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder