11 Ağustos 2014 Pazartesi

bluzlarım...

İki basit bluz diktim bu ara, kahvesinin yakası büzgülü içinden bağcık geçirmek suretiyle,  etek ucunu ise hafif üçgen yaptım, kremi ise düşük kollu düz kesim diktim, sıcakta rahat olsun diye bir tık bol dikmiştim ama yıkayınca kumaş büzüşüyor bedene oturuyor artık işime nasıl gelirse öle kullanırım diye düşünüyorum,  bu sefer foto çekecek kimse olmadığından askı benim görevimi yaptı maalesef, inşallah sıcak günlerde püfür püfür giymek dileğiyle diyeyim... sevgiler herkese...

4 yorum :

  1. İkisi de çok hoş görünüyorlar güle güle giy. Alttaki dantel gibi, belki fotoğraftan öyle görünüyordur. Kuşak beki için galiba. Eğer yıkandığında kuşağa gerek kalmazsa boynuna da bağlayabilirsin, şık durur diye düşünüyorum. Yine de ayna karşısında bir denemek lazım.

    YanıtlaSil
  2. Özellikle Üstekini çok beğendim,büzgülü kıyafetleri çok severim.çok güzeller...

    YanıtlaSil
  3. Tesekkurler Nurten hanım hayır dantel değil kumaşın deseni öyle açığında yakaya düşünüyorum bakalım denince. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Tesekkurler Ayşe hanım daha güzelleri sizin olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil