7 Mayıs 2014 Çarşamba

boncuklu örtüm ve balkonumdaki kumru

Selam canlar bir iki gün önce bitirdiğim fiskos masa örtümü getirdim bugün karşınıza, böyle iki örtüm daha var elimde Kastamonu'ya gittiğimde almıştım hediye götürürüm diye ama hiç kimseye nasip olmadı şimdiye dek bende evdeki örtülerimin miyadı dolmak üzere olduğundan onların kenar oyalarını yapıp kullanayım dedim,  ipini Çizmeli nin simlisinden aldım ve içine küçük kenarınaysa büyük oval siyah boncuklar kullandım, eh iyi günlerde de kullanayım artık değilmi...



 Dün mutfağımı toparlarken baktım balkonumda kumrunun biri tüylerini kabartmış oturuyor elime biraz bulgur alıp önüne uzattım kaçmadı aksine yavaş yavaş yaklaştı o yemeye başlayınca eşide geldi ama o cesaret edip uzanamadı, onada balkon kenarına koyverdim sonra yesin diye, bende fırsat bu fırsat deyip telefonla fotoladım hemen,  yabani bir kuşu elimle beslemenin mutluluğuda bana yetti gün boyunca elbette...

1 yorum :

  1. Merhaba yorumunuzu görünce ben de ziyaret etmek istedim. Bizim balkona da bir kumru yuva yapmış. Yakınına su ve ekmek koydum ama zavallıcık kalkıp yemiyor. Eşi de yok ortalarda iki gündür.

    YanıtlaSil