11 Mart 2020 Çarşamba

etamin işleme ve brezilya nakışı havlularla geldim

hayırlı geceler hepimize... önceki yaptığım işlere bi göz gezdirirken geçtiğimiz yaz zevkle işlediğim havlularımı burda paylaşmadığımı farkettim... çoğu büyük el havlusu sadece ikili olan küçük mutfak havluları, bunlar etamin işleme olanlar






 pembe ikili takımımı ise brezilya nakışı tekniğiyle işledim, ben bu takımda ne örnek arama derdine düştüm nede model çizme derdine, çünkü havlu kendinden kabartmalıydı zaten, yani desen üzerinde hazırdı, tek yaptığım kabartmanın üstüne bu tekniğin hangi çeşidini uygulasam hoş durur diye düşünmek oldu

renk renk desen desen, çok güzeller değilmi, yada ben emek verdiğim için harika görünüyorlar gözüme hatta şahane görünüyorlar diyebirim😄😃, neyse sizi işleme şöleniyle başbaşa bırakıp gidiyorum, A.e.olun... sağlıcakla kalın...

4 yorum :

  1. Renk renk desen desen hepsi birbirinden şahane görünüyor bayıldım, gerçektende elemegi göznuru bunlar, sağlıkla kullanilsinlar...

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim, daha güzelleri sizin olsun inşallah, özenle emek verince ortaya güzel işler çıkıyor tabi

    YanıtlaSil
  3. Harika görünüyorlar elinize emeğinize sağlık. Ayşe.

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim Ayşe hanım daha güzelleri sizin olsun.. hayırlı akşamlar...

    YanıtlaSil